Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / VRT NU
21-01-2021 | Stefanie Van Snick
Massaal veel Vlamingen ontdekken VRT NU - de gratis online videospeler van VRT. We vroegen Lotte Vermeir, adjunct-netmanager Eén en Canvas, naar de reden van dat succes.
Brand / Voorjaar 2020
23-01-2020 | Lissa De Peuter
Informeren, inspireren en verbinden. Dat is waar VRT dagelijks voor gaat. Ook dit voorjaar pakken Eén en Canvas uit met opvallende reeksen, topfictie en enkele nieuwkomers.
Brand /
14-10-2019 | Lissa De Peuter
We zijn visueel overprikkeld. Te veel boodschappen moeten te snel verwerkt worden. Ziedaar het commercieel potentieel van audio en de reden voor merken om sound strategisch in te zetten in hun communicatie.
11-10-2019 | Stefan Delaeter
Voor 57% van de Belgen is radio het laatste medium waarmee ze contact hebben voor het shoppen. Dat meldt IP Belgium in zijn Life Observer-studie. We delen hieronder 4 bevindingen.
11-10-2019 | Dirk Soetens
Uit de Belgische Ebiquity-studie blijkt dat campagnes op tv en radio het beste scoren qua performantie en ROI. Radio is de onbetwistbare nummer 1 voor bereik en kortetermijnsales. Een dossier vol bewijzen, maar onthoud alvast deze vier.
16-09-2019 | Lissa De Peuter
Delirium krikte zijn brand awareness op met een gerichte audiostrategie. Het resultaat?
08-08-2019 | Veerle Van Cauwenbergh
“Tegels, natuursteen, parket. Impermo.” Zou er iemand zijn die deze jingle nog niet kent? Een uitgekiende marketingstrategie ligt mee aan de basis van dit succesverhaal met radio in een sleutelrol.
04-07-2019 | Bart Lombaerts
Hoe kunnen we traditionele en minder traditionele radio-adverteerders helpen met de optimalisatie van hun campagnes? Dat is de insteek van onze vernieuwde DIVA-posttest. EuroGenerics (afgekort EG), een producent van generische geneesmiddelen, bespreekt de resultaten van zijn allereerste radiowave.
Brand , Update /
21-06-2019 | Silke Deliens
Wie MediaMarkt en radio denkt, denkt Herbert Flack. En de kenmerkende baseline ‘Ik ben toch niet gek?’. Toch besliste MediaMarkt om begin april een complete rebranding te doen, met nieuwe brand score en baseline.
Volkswagen werkt al jaren met radiospots om haar merk op te bouwen, ook al kan het geen auto tonen in een radiospot. Toch geven de resultaten van de nieuwe DIVA 3.0 impactstudie aan dat het merk op het juiste spoor zit..